Четвер, 18 листопада

 7-А клас

Українська література

Тема: Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості

1. Прослухайте аудіокнигу.


https://www.youtube.com/watch?v=IjIodXg0NXo

2. План-характеристика до образу Павлуся (запишіть у зошит).

1. Павлусь- козацький нащадок.

2. Прив'язаність хлопця до сестри, його лицарська поведінка.

3. Засвоєння козацьких умінь та навичок.

4. Відвага, сміливість та кмітливість головного героя.

5. Допитливість, здатність до науки, його товариський характер.

6. Твердість у вірі.

7. Співчуття до невільників.

3. Напишіть письмову характеристику до образу Павлуся.

Українська мова

Тема: Контрольна робота. Дієслово

1. Дієслово означає:

а) ознаку  предмета або його приналежність комусь;

б) кількість предметів або їх порядок при лічбі;

в) дію або стан предмета.

2. Початковою формою дієсова є:

а) безособове дієслово;

б) неозначена форма дієслова;

в) дієприслівник.

3. Види дієслова є такі: 

а) дійсний, умовний, наказовий;

б) минулий, теперішній, майбутній;

в) доконаний і недоконаний.

4. Спишіть, добираючи правильний варіант із дужок.

Говорила (би,б), порадив(би, б), кричала(би,б), кричав(би,б), малював(би,б), писав(би,б), писала(би,б).

5. Утворіть всі можливі форми майбутнього часу.

Малювати-

Писати-

Лежати-

Нести-

6. Записати дієслова доконаного й недоконаного виду в дві колонки.

Чесати, намалювати, прийти, спекти, перемогти, крутити, брати, підклеїти.

7. Дієслова підкресліть, визначте спосіб кожного.

Пив би й пив напій чудовий. Не  забуваймо рідних гнізд, землі, що приросла до серця! Коли хата горить, тоді люди не сваряться.

8. Спишіть, підкресліть безособові дієслова. В особових дієсловах визначте особу, час, рід, число.

Зірочка зоріє. Із садочка красно пахощами віє. Розвидняється. Місто тихо дише.

8 клас

Розвиток мовлення

Тема: Діалог. Складання діалогів

1. 


2.Складіть і розіграйте діалог між друзями, які напередодні відвідали місцевий краєзнавчий музей. Використайте подані звертання та вставні слова. Наприклад, друже, товаришу, однокласнику, сусіде, певна річ, головне, мовляв, між іншим, безумовно (усно).

9-Б клас

Розвиток мовлення

Тема: Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини

1. Прочитайте текст.

                                                     Наталчина втіха

Наталка жила в кривобокій халупчині на околиці села. Дівчина була вродлива, наче квіточка.

У наймах Наталка заробила теля, з теляти виросла телиця. Була то єдина Наталчина втіха. Та довелося продати телицю сусідові, бо не було чого їсти. Вечорами, коли череда верталася в село, Наталка стояла біля воріт.

Ось показувалася сіра телиця, вона була гарна, сита. Шерсть на ній вилискувала. Телиця повертала до Наталки голову й мукала. Дівчина прожогом кидалася до неї, обвивала руками її міцну шию, починала цілувати морду. Теличка стояла наче вкопана. Наталка виймала невеличку скибку хліба, давала теличці, а сама знов цілувала міцну сіру шию...

Тут на Наталку гримав пастух. Вона відпускала телицю, проводила рукавом по очах і сумно дивилася їй услід.

2. Докладно перекажіть текст.

9-А клас 

Українська література

Тема: Контрольна робота.Усна народна творчість. Давня література (відповіді на запитання)

1.Назвіть, на які групи поділяються родинно-побутові пісні. Схарактеризуйте одну з них.

2. Який твір називають баладою?

3. Поясніть символічне значення сну князя Святослава та зміст його "золотого слова".

4. Розкажіть, що означав у творах Г.Сковороди його вислів "сродна праця".

5. Розкажіть про розвиток вертепної драми на українських землях.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Понеділок, 29 березня

Четвер, 22 лютого

Четвер, 16 листопада