Четвер, 29 квітня

 7 клас 

Українська мова

Тема: Частка як службова частина мови. Розряди часток

1. Перегляньте відеоурок.

                               


 https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8

2. Опрацюйте с. 179-180.

3. Вивчіть розряди часток (с.179), виконайте вправу 509 (усно).

8-А клас 

Українська мова

Тема: Відокремлені додатки

1. Перегляньте відеоурок.

                                     


https://www.youtube.com/watch?v=RU8eE_yRgBw

2. Опрацюйте правило с. 245-246.

3.Вивчіть розділові знаки при відокремлених додатках(с.245-246), виконайте вправу 441(письмово).

8-Б клас

Українська мова

Тема: Зв'язок прикметників з іменниками

1.  Прикметники в реченні зв'язані з іменниками , бо вказують на ознаки предметів.

Питання треба ставити від іменника до прикметника

Наприклад: огірок ( який?) зелений.

2.  Прочитайте текст, випишіть прикметники разом з іменниками, з якими вони пов'язані.

                                              Як змінюється колір снігу

    Коли сходить сонце, снігові замети рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням. Сонце піднімається, а сніг стає сліпучо-білим. У степу на білому килимі пурхає пташка.

    Сонечко схилилося до заходу. Сніг стає синюватим, ніби небо відбивається у блискучому дзеркалі. А в затінку - він аж фіолетовий. 

6 клас 

Українська література

Тема: Життя і творчість Леоніда Глібова. Гумор і сатира.

1. Перегляньте презентацію.

                                           


 https://www.youtube.com/watch?v=2OADH-I-FFA

2. Опрацюйте с. 216-217.

Гумор- відображення смішного в характерах людей або в їхньому житті.

Сатира- нищівне висміювання вад окремої людини або всього суспільства.

3. Законспектуйте с. 217-218.

4. Підготуйте повідомлення про Леоніда Глібова.

Українська мова 

Тема: Контрольна робота з теми "Числвіник"

1. Позначте рядок, у якому всі слова числівники:

а) одинадцять, три, сотня;

б) один, одиниця, однаково;

в) тринадцять, шість, тисяча.

2. Визначте речення, в якому вжито збірний числівник

а) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки.

б) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей.

в) Семеро одного не ждуть.

3. Правильною є відмінкова форма числівника:

а) двохстам п'ятдесяти восьми;

б) двомастами п'ятдесятьома шістьома;

в) двохсот п'ятидесяти восьми.

4.Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні:

а) три професора;

б) семеро друзів;

в) півтора аркуша.

5. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо:

а) трьох/сот, тридцять/три, два/надцять;

б) три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім;

в) сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий.

6. Кількісними є всі числівники в рядку:

а) тисячний, сто третій, нуль;

б) обидві, сім третіх, сьомий;

в) два, тринадцять , тисяча.

7. Складними є всі числівники в рядку:

а) дев'яносто, кільканадцять, сорок;

б) чотириста, сімдесят, п'ятдесят;

в) дві третіх, п'ять, сто.

8. Усі числівники змінюються за родами, числами, відмінками в рядку:

а) десять, двадцять третій, сім;

б) десятий, сто, сорок восьмий;

в) другий, дванадцята, сьомий.

9. Іменник уживається із закінченням -ів у словосполученні з числівником:

а) багато(віз);

б) одинадцять (яблука);

в) шість (межа).

10 Запишіть числівник 374, замінюючи цифри словами, провідміняйте його. 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Понеділок, 29 березня

Четвер, 22 лютого

Четвер, 16 листопада