Четвер, 29 квітня
7 клас
Українська мова
Тема: Частка як службова частина мови. Розряди часток
1. Перегляньте відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8
2. Опрацюйте с. 179-180.
3. Вивчіть розряди часток (с.179), виконайте вправу 509 (усно).
8-А клас
Українська мова
Тема: Відокремлені додатки
1. Перегляньте відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=RU8eE_yRgBw
2. Опрацюйте правило с. 245-246.
3.Вивчіть розділові знаки при відокремлених додатках(с.245-246), виконайте вправу 441(письмово).
8-Б клас
Українська мова
Тема: Зв'язок прикметників з іменниками
1. Прикметники в реченні зв'язані з іменниками , бо вказують на ознаки предметів.
Питання треба ставити від іменника до прикметника
Наприклад: огірок ( який?) зелений.
2. Прочитайте текст, випишіть прикметники разом з іменниками, з якими вони пов'язані.
Як змінюється колір снігу
Коли сходить сонце, снігові замети рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням. Сонце піднімається, а сніг стає сліпучо-білим. У степу на білому килимі пурхає пташка.
Сонечко схилилося до заходу. Сніг стає синюватим, ніби небо відбивається у блискучому дзеркалі. А в затінку - він аж фіолетовий.
6 клас
Українська література
Тема: Життя і творчість Леоніда Глібова. Гумор і сатира.
1. Перегляньте презентацію.
https://www.youtube.com/watch?v=2OADH-I-FFA
2. Опрацюйте с. 216-217.
Гумор- відображення смішного в характерах людей або в їхньому житті.
Сатира- нищівне висміювання вад окремої людини або всього суспільства.
3. Законспектуйте с. 217-218.
4. Підготуйте повідомлення про Леоніда Глібова.
Українська мова
Тема: Контрольна робота з теми "Числвіник"
1. Позначте рядок, у якому всі слова числівники:
а) одинадцять, три, сотня;
б) один, одиниця, однаково;
в) тринадцять, шість, тисяча.
2. Визначте речення, в якому вжито збірний числівник
а) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки.
б) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей.
в) Семеро одного не ждуть.
3. Правильною є відмінкова форма числівника:
а) двохстам п'ятдесяти восьми;
б) двомастами п'ятдесятьома шістьома;
в) двохсот п'ятидесяти восьми.
4.Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні:
а) три професора;
б) семеро друзів;
в) півтора аркуша.
5. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо:
а) трьох/сот, тридцять/три, два/надцять;
б) три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім;
в) сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий.
6. Кількісними є всі числівники в рядку:
а) тисячний, сто третій, нуль;
б) обидві, сім третіх, сьомий;
в) два, тринадцять , тисяча.
7. Складними є всі числівники в рядку:
а) дев'яносто, кільканадцять, сорок;
б) чотириста, сімдесят, п'ятдесят;
в) дві третіх, п'ять, сто.
8. Усі числівники змінюються за родами, числами, відмінками в рядку:
а) десять, двадцять третій, сім;
б) десятий, сто, сорок восьмий;
в) другий, дванадцята, сьомий.
9. Іменник уживається із закінченням -ів у словосполученні з числівником:
а) багато(віз);
б) одинадцять (яблука);
в) шість (межа).
10 Запишіть числівник 374, замінюючи цифри словами, провідміняйте його.
Комментарии
Отправить комментарий