Понеділок, 19 квітня
6-А клас
Українська мова
Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
1. У датах назви місяців уживаємо тільки в родовому відмінку однини. Наприклад: перше січня, до першого січня, першому січня, з першим січня.
2. Перегляньте відеофрагмент
https://www.youtube.com/watch?v=zaTRsN-S5yg
3. З метою закріплення вивченого матеріалу виконайте вправу 483 (усно).
4. Вивчіть правило с.179, виконайте вправу 479(письмово).
8-А клас
Українська мова
Тема: Відокремлені прикладки
1. Прикладкою називають виражене іменником означення, що дає предметові іншу назву та стоїть у тому самому числі й відмінку, що й означуване ним слово.
2. Перегляньте відеофрагмент
https://www.youtube.com/watch?v=TA8Rhf71Ga4
3. Опрацюйте с. 233.
4.Визначте відокремлені прикладки вправа 413(усно).
5. Вивчіть правило с.233, виконайте вправу 414(письмово).
Українська література
Тема: Юрій Винничук. "Місце для дракона". Дракон Грицько - поет і християнин
1. Прослухайте аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=C2SLKD01Enk
2. Поміркуйте над прочитаним
Хто був справжнім другом дракона Грицька?
Чи сподобалися вам написані драконом вірші? Що саме в них зворушило вас?
Опишіть битву з драконом. Що в цьому описі вам найбільше сподобалось і чому? (Усно).
Чого саме бракувало князеві після смерті дракона? Чи усвідомив він, що вчинив?
Жертвою яких саме традицій і забобонів став дракон?
3. Охарактеризуйте образ дракона Грицька (письмово).
8-Б клас
Українська мова
Тема: Відмінювання іменників
1. Розгляньте таблицю
https://www.youtube.com/watch?v=C2SLKD01Enk
2. З метою закріплення вивченої теми виконайте вправу 24 (письмово)
Спишіть народні прикмети, розкриваючи дужки. При цьому змінюйте іменники, які стоять в однині, на іменники в множині.
Багато (шишка) на (сосна) та (ялина) - на врожай жита і пшениці. Купчасті (хмара) надвечір не зникають - погіршиться погода, задощить.
3. Повторіть відмінювання іменників (с.75), виконайте вправу 23(с.77) (письмово).
Українська література
Тема: Євген Гуцало "Сім'я дикої качки"
1. Поміркуйте над прочитаним
Доведіть, що Юрко хвастун.
Кого побачили діти на ставку? Чому Тося захвилювалася?
Що сталося з маленькими каченятами?
Розкажіть, як дівчинка рятувала каченят.
Що можна сказати про вчинок Юрка?
2. Пригадайте зміст твору, опишіть ілюстрацію до твору (усно).
https://www.youtube.com/watch?v=C2SLKD01Enk
Комментарии
Отправить комментарий