Середа, 20 січня 2021р.

    6-А клас

   Українська мова

   Тема: Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників

   Перегляньте відео за посиланням: 


https://www.youtube.com/watch?v=Iw4UBLeuvrE

Опрацювати п.34(вивчити теоретичний матеріал), виконати вправу 281 (усно), вправу 282( письмово).

  7 клас 

Українська література

 Тема: Усне переказування найбільш разючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибору.

Перегляньте фільм за посиланням:


https://www.youtube.com/watch?v=NOKkA1ec4s8

Перекажіть сюжет повісті від імені різних персонажів: Зульфата,Наталії Миколаївни, тітки Марини, дівчини з базару.

Спробуйте назвати основні, визначальні риси , притаманні характеру Климка.

Підготуйтеся до переказу найцікавіших епізодів повісті.

 8- Б клас

Українська література

Тема: О. Олесь. Життя і творчість поета. "Як довго ждали ми своєї волі слова, "Коли б я знав, що розлучусь з тобою","Рідна мова в рідній школі"

Перегляньте відео про О.Олеся за посиланням:


https://www.youtube.com/watch?v=6wmC0EK7iAo

                                         Коли б я знав, що розлучусь з тобою,

О краю мій, о земленько свята,
Що я, отруєний журбою,
В світах блукатиму літа;

Коли б я знав про муки люті,
Про сміх і глум на чужині,
Що в мене будуть руки скуті
І в мури замкнені пісні, —

Я попрощався б хоч з тобою,
До лона рідного припав,
Прислухався б до шуму трав
І зник...

Ні! Не пішов би я з ганьбою
Шукать ганьби на чужині...
На хрест?! Однаково мені!
          
*************************************                                          

Як довго ждали ми своєї волі слова,
І ось воно співа, бринить.
Бринить, співає наша мова,
Чарує, тішить і п'янить.

Як довго ждали ми... Уклін чолом народу,
Що рідну мову нам зберіг,
Зберіг в таку страшну негоду,
Коли він сам стоять не міг...

**************************************

Рідна мова в рідній школі!
Що бринить нам чарівніш?
Що нам ближче, і миліш,
І дорожче в час недолі?!

Рідна мова! рідна мова!
Що в єдине нас злива, –
Перші матері слова,
Перша пісня колискова,

Як розлучимось з тобою,
Як забудем голос твій,
І в вітчизні дорогій
Говоритимем чужою?!

Краще нам німими стати,
Легше гори нам нести,
Ніж тебе розіп'ясти,
Наша мово, наша мати!

Ні! В кім думка прагне слова,
Хто в майбутнім хоче жить,
Той всім серцем закричить:
"В рідній школі рідна мова!"

І спасе того в недолі
Наша мрія золота,
Наше гасло і мета:
Рідна мова в рідній школі!

Підготувати повідомлення про письменника-земляка(усно), підготуватися до виразного читання віршів О.Олеся, вивчити напам'ять будь-який вірш О.Олеся ( але це за бажанням).


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Понеділок, 29 березня

Четвер, 22 лютого

Четвер, 16 листопада